מסתמן: ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו יצטרף לרשימת משה כחלון לכנסת

מקורביו של יהודה בן חמו גורסים כי בן חמו קרוב מאוד להחלטה האם יצטרף לרשימתו של כחלון “זה עניין של ימים עד שהוא יתן החלטה”, אומר אחד ממקורביו
ילך לכנסת או לא יילך לכנסת? זו השאלה בה המערכת הפוליטית מתעסקת בשבוע האחרון על רקע הצעה שקיבל ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו ממשה כחלון לפיה יצטרף אליו לרשימה לכנסת. 

האם ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו מיצה את תפקיד ראש עיריית כפר סבא? רבים יאמרו שכן, במיוחד לנוכח הבעיות הרבות אליהן נחשף הציבור הכפרסבאי לאחרונה ובראשם פרשת המפוטרים/ מתפטרים הרבים מעיריית כפר סבא שנחשפה בהשרון פוסט. 

ימי בן חמו העליזים ראו ימים טובים יותר בכהונתו כראש עירייה. בשנים האחרונות ההתנהלות בכל הקשור לבן חמו מקבלת תפנית אחרת וכבר בבחירות האחרונות החלה הנסיגה בתמיכתו ובן חמו ירד במנדט ובאלפי קולות בוחרים שהצביעו למתמודדים אחרים לראשות העיר.

מ-84% תמיכה בראשותו ירד בן חמו לפחות מ-50%. 

אחד המקורבים לו אמר השבוע כי בן חמו יעדיף להתקדם לכנסת ולהניח מאחוריו את פרשיות השנה האחרונה "אם מצבו של יהודה בן חמו היה טוב אז לא היו עסוקים כל כך הרבה במיצוב ושיפור תדמיתו ובשיווק אינטנסיבי שלא נראה כמוהו. אם יחליט כן ללכת מה שעל פניו נראה כהחלטה הטובה ביותר שיכולה להיות עבורו במצבו הנוכחי,נראה שהוא יקדם את הסמנכ"ל החדש שלו רון קוגמן ליורש במקומו, כדי שיתמודד על ראשות העיר במקומו. הרבה מאוד אנשים תלויים ביהודה וקרוב לוודאי שאלה לא יישארו אם ייבחר ראש עירייה חדש שבא מהאופוזיציה. בכל אופן, אם בסוף יחליט להישאר, אז קוגמן מיועד להיות המנכ"ל הבא במקום אושרת. מישהו שאל את עצמו אם יש לה יכולת או ניסיון לתפקד כמנכ"ל בעיריית כפר סבא? כולם בעירייה מהמרים כמה זמן היא תחזיק מעמד". 

רון קוגמן – סמנכ"ל עיריית כפר סבא / מנכ"ל או מתמודד על ראשות העיר בקרוב?

תגובות