במהלך החודש הקרוב תותקן בכפר סבא רשת סיבים אופטיים שתאפשר לתושבי העיר לגלוש בטכנולוגיה חדשה במהירות 1 ג’יגה

מדובר על מהלך שיגדיל את מהירות הגלישה ברחבי העיר ויוזיל את מחירי האינטרנט”. *רישות העיר יחל במהלך החודש הקרוב.
בשבוע האחרון נפגש ראש העירייה עם דני לאובר, מנכ"ל חברת הסיבים האופטיים UNLIMITED , פגישה שבמהלכה נולדה היוזמה לחבר את תושבי העיר כפר סבא לתשתית הסיבים האופטיים של החברה ולפרוס אותם בעיר.

כבר בפגישה זו מינה ראש העיר רפרנטית מטעם אגף הנדסה בעירייה על מנת שניתן יהיה לקדם את הטמעת תשתיות הסיבים האופטיים בעיר בצורה מיטבית. החברה עתידה לרשת את העיר במהלך החודש הקרוב.

עיקר הבשורה של מיזם הסיבים היא במהירות, שתאפשר לתושבי העיר לגלוש במהירות של 1 ג’יגה וזאת בניגוד לתשתיות של חברות אחרות. החברה כבר פרסה סיבים במספר ערים בארץ וביניהם- תל אביב, רעננה, באר שבע, וכעת עתידה להרחיב את הפריסה שלה גם לכפר סבא, ר"ג, גבעתיים, הרצליה וראשל"צ בחודשים הקרובים.

החברה החדשה, תתחרה בחברות וותיקות כגון HOT ובזק ותציע מהירויות שלא נראו בארץ וכן גם יכולות העלאת קבצים במהירות מרבית. חשוב לציין כי החברה לא תמכור שירותים לצרכן הסופי, אלא תפעל על פי פלטפורמה שדרכה יציעו ספקים שונים שירותי אינטרנט, טלפוניה וטלוויזיה לצרכנים.

החברה החדשה למעשה מארחת חברות אחרות כגון רמי לוי וגולן טלקום, על גבי התשתית שלה, וכך שהצרכן לא משלם לה ישירות אלא לספקים. החברה מוכרת גם שירותי טלפוניה. בנוסף מאפשרת החברה להתנתק ולהתחבר מחברות באמצעות פורטל החברה באינטרנט.

בן חמו, "אני מקדם בברכה כל יוזמה שעתידה לשפר את איכות חייהם של תושבי העיר, ולאפשר להם לגלוש באינטרנט במהירות גבוהה יותר. מדובר על מהלך שיגדיל את מהירות הגלישה ברחבי העיר ויוזיל את מחירי האינטרנט. כפר סבא היא אחת מהערים המרכזיות בארץ המובילה בכל הקשור לאיכות חיי תושביה, ואני שמח כי החברה בחרה בנו לקחת חלק במיזם חשוב זה. על מנת לקדם את הנושא ולפעול בצורה מעשית מיניתי רפרנטית מטעם אגף הנדסה. במהלך השבוע הקרוב יתקיימו פגישות עם נציגי החברה ותקודם תכנית מעשית להתקנת התשתיות בהקדם האפשרי".

תגובות

תגובות