כ-8000 משתתפים צפויים להשתתף במירוץ כפר-סבא ה- 25 ע”ש רס”ל זיו בלאלי ז”ל בשבת

כמיטב המסורת הכפר סבאית יתקיים ביום שבת 14/3/15 מרוץ כפר סבא על שמו של רס”ל זיו בלאלי- שנהרג במלחמת לבנון השנייה. גורמי המקצוע ברשות הספורט העירונית בעיריית כפר סבא עדכנו כי על פי הצפי צפויים להשתתף במרוץ כ- 8000 משתתפים בני כל הגילאים ועוד אלפי צופים.
במרוץ ישנם 2 מקצים- מקצה עממי 2 ק"מ, מקצה 2- ק"מ ומקצה הליכה של 7.5 ק"מ.

במקצה 2 ק"מ העממי צפויים להשתתף כ- 6000 רצים תושבי העיר וביניהם- קבוצה חדשה של עמותת "כנפיים של קרמבו", שהחליטה להצטרף אל הרצים השנה, קבוצות מאורגנות של ילדי בתי ספר בעיר, קבוצות ממקומות עבודה ומועדוני ספורט שהתארגנו יחד. במקצה ה-10 ק"מ צפויים להשתתף כ 1200 משתתפים. לאור ההצלחה שנה שעברה החליטו רשות הספורט ומנהלי פאב גלובאל בר לפנק גם השנה את כל רצי ה-10 ק"מ בערב חברתי מהנה והזמנה לבירה בפאב גלובאל בר, שסמוך להום סנטר. בערב זה יקבלו הרצים את הערכות לרץ וייהנו מהופעה טובה. הערב ייערך ביום רביעי 11/3/15 . בנוסף, יתקיים השנה גם מקצה ההליכה 7.5 ק"מ, וכשהמסלול עובר בתוך הפארק העירוני ומאפשר לכל המעוניינים ליהנות מהליכה ספורטיבית חווייתית. במקצה זה תשתתף גם השנה קבוצה של ספורטאים לקויי ראיה.

כל המשתתפים מוזמנים לקחת גם חלק בהפנינג גדול צפוי להתקיים ברחבת הקניון לאוהבי הספורט.

הורים ילדים וטף מוזמנים לצפות ולהשתתף במרוצים ובהופעות הראווה שיערכו על במת כיכר העיר כחלק מאירועי המרוץ- שיכלול בין היתר קרקס אפריקאי, מתופפים, אנשי קביים חגיגיים, מופע ברייקדאנס מדהים ולהקות מחול ממועדוני הספורט האיכותיים ביותר מכפר סבא יופיעו ועוד הרבה הפתעות . האירוע באופיו מושך קהל רב ולאו דווקא ספורטאים, כולם נהנים מהיצע רב של אטרקציות במקום, מאווירה חגיגית, ממוסיקה טובה, ממוצרים שעומדים למכירה, ומצפיה במופעים יפים ומקפיצי מצב רוח . למירוץ נותני חסות מסורתיים ביניהם עיתון ידיעות השרון, קאנטרי כפר סבא, חברת ברוקס, מועדון גרייט שייפ , עמותת "צעדים קטנים" , והפאב "גלובאל בר" . לנוחיותכם חברת ברוקס תעמיד דוכן מכירת נעלי ריצה ביום שישי שלפני המרוץ לחלוקת ערכות לרץ ולמכירת נעלי ספורט, החנות תוצב במדרחוב ירושלים ובמקרה של גשם בבית ספיר.

המרוץ מאורגן ע"י רשות הספורט העירונית ויאובטח גם השנה ע"י כוחות ביטחון רבים.

יהודה בן חמו ראש העיר, "עיריית כפר סבא שמה לעצמה למטרה להנחיל לתושביה את ערכי השמירה על אורח חיים בריא כחלק בלתי נפרד מטיפוח איכות החיים העירונית. המרוץ מהווה הזדמנות נהדרת לעזוב ליום אחד את השגרה הלוחצת, להיפגש עם משפחה וחברים וליהנות מיום ספורטיבי מאתגר. אנו מקווים כי משפחות שלמות ייקחו חלק במרוץ ויגיעו להפנינג הספורטיבי הצבעוני. זוהי הזדמנות מצוינת לשלב כושר גופני יחד עם פעילות עם המשפחה והקהילה. אני מודה לצביקה צרפתי מ"מ ומחזיק תיק הספורט על עבודה מאומצת ולשאול מיטלברג מנהל רשות הספורט וצוותו. אני מזמין את כל התושבים לקחת חלק במרוץ ולהיות חלק בלתי נפרד מקהילה ספורטיבית ומלוכדת".

צביקה צרפתי מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, "מרוץ כפר סבא מהווה אופציה טובה לבילוי משפחתי איכותי. וככזה אנו קוראים לתושבים להיות שותפים פעילים לחזון הספורט בעיר ולחזק את ערכי הספורט העממי והמקצועי ונושא נוסף שתופס תאוצה בעיר והוא קידום אורח חיים בריא דרך פעילות גופנית אנו מזמינים את כל התושבים לקחת חלק במרוץ ולהיות שותפים פעילים".

למרוץ ה- 10 ק"מ ניתן להירשם דרך אתר שוונג, למקצים העממיים ניתן להירשם ביום המרוץ או דרך בתי הספר. למקצים העממיים ניתן להירשם גם ביום המרוץ.

יצויין כי התקבלו תלונות על כך שהעירייה מבקשת תשלום גבוה עבור השתתפות במירוץ. 

מהעירייה נמסר בתגובה:"התשלום של 100 ₪ הינו עבור המקצה התחרותי בלבד וזאת כמקובל בכל המרוצים התחרותיים בארץ. התשלום נועד לכסות בין היתר – שבב אלקטרוני אישי לכל רץ, מספר חזה, חולצת מרוץ איכותית, שירותי רישום אינטרנטיים, מדידת זמנים, פרסים כספיים למנצחים, מדליות ועוד. עבור המקצים העממיים למשפחות : 2 ק"מ ריצה ו 7.5 הליכה עממית, ישלמו המשתתפים סכום סמלי בלבד של 15 ₪ ויקבלו מדליה, תעודה וחולצת מרוץ. קבוצות מאורגנות וחיילים יזכו להנחות. יש לציין כי מירוץ כפר סבא מושך מידי שנה אלפי רצים תחרותיים וחובבים שנהנים מחגיגה ספורטיבית איכותית". 

תגובות