מחנכות לזה”ב: את”ן רפ”ק ארז פייביש, רס”מ לימור מצא, רס”ב מיכל בר דיין, רחל פארו וסיגל שטרית

הרשות העירונית לבטיחות בדרכים בעיריית כפר סבא קיימה את “מחנכים לזה”ב”- כנס מקיף בו לקחו חלק מפקחי זה”ב במשרד החינוך, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מנהלי בתי הספר במסגרות החינוך הפורמאלי, רכזי זה”ב במשטרת מתנ”א שרון, הנהגת הורים ושותפים נוספים שחברו יחד למשימה עירונית משותפת שמטרתה שמירה על חיי הילדים והמבוגרים ההולכים בדרכים.

במסגרת הכנס הוצגו התוכניות השנתיות והפעילויות הענפות, שמתקיימות במסגרות אלו וכל זאת על מנת לשמור על חיי התלמידים והתושבים בעיר. את הכנס פתח תלמיד תיכון גלילי יהב טוסי בשיר ‘לראות את האור’ ולאחר מכן התקיימה הרצאתו ההומוריסטית של אורי צחי- מומחה לנהיגה מתקדמת, שהעשיר את המחנכים במידע כיצד למנוע התאונה הבאה.

בכנס הוצגה העשייה העירונית בכל מסגרות החינוך גני ילדים, בתי ספר יסודיים חטיבות ותיכונים- זה”ב בגן, מעבירי דרך, משמרות זה”ב, קו הזה”ב קפה בטיחות, אני ילד זה”ב, נשק וסע בבטחה, מניעת נהיגה בשכרות, היסח דעת, לחץ חברתי, התנהגות בקרבת הסעות ותחבורה, רכיבה מודעת באופניים/חשמליות, מסלולי הליכה בטוחים וטיפול בתשתיות.

סיגל שטרית מנהלת הרשות העירונית לבטיחות בדרכים, “בכוחות של החינוך להטמיע את המסרים לעצב דור של נהגים אשר ינהג אחרת באחריות וביכולת לבחור את התגובה הנכונה בכל עת של סכנה. אני מודה לראש העיר על שנתן לי את הזכות והאתגר החינוכי להמשיך במשימה לאומית של חינוך לערך חיים ולמניעת תאונות ולכלל המנהלים הרכזים המשטרה שעימם אנו עובדים בשיתוף פעולה לאורך השנה”.
 

תגובות