בכירות בהייטק במפגש העצמה: דנה פורטר רובינשטיין, רונית רונן-קרפול, ענת כהן ויעל שחם

מפגש ההשקה לנושא קידום נשים בהייטק של חברת סאנדיסק, שנערך לרגל יום האישה הבינלאומי במרכז הפיתוח של סאנדיסק בכפר סבא, כלל עובדים משלושת מרכזי הפיתוח של החברה, נשים וגברים כאחד, וזאת בעקבות הרעיון שבכדי לקיים שינוי “ולהזיז את המחט” יש מקום לכלול גם גברים וגם נשים הנוגעים לנושא.
 
במפגש, שאירחו רונית רונן קרפול, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, ושחר בר אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל, לקחו חלק נשים ממגוון תחומי ההייטק הישראלי, ומטרתו הייתה לעורר שיח בתחום ולהבין יחדיו איך ניתן לייצר שינוי לאור ההבנה כי גיוון בתעסוקה מעצים ומעניק ערך מוסף.

במפגש סופרו סיפורי הצלחה של נשים בעלות רקע טכנולוגי, בינהן יעל שחם, סמנכ"לית התפעול של אמדוקס, ענת כהן, דירקטור בכירה להנדסה ומנהלת מרכז הפיתוח של סאנדיסק בתפן ודנה פורטר רובינשטיין, מנהלת האסטרטגיה, השיווק והתכנון במרכז הפיתוח של מיקרוסופט.

לדברי רונן קרפול, ההתכנסות היוותה מפגש התנעה למפגשים נוספים שייערכו בתחום קידום הנשים בהייטק, שמתחיל משלב ביה"ס היסודי ועידוד הבנות לכיוונים טכנולוגיים, דרך פגישות עם תלמידות חטיבות ביניים ועידודן למגמות הטכנולוגיות, ועד אירוח ושיח עם סטודנטיות ממגזרים שונים. "המפגש הזה והבאים המתוכננים הם רק ערוץ תקשורת אחד מיני רבים בהם סאנדיסק כחברה, הן ברמה הגלובלית והן ברמה המקומית, "דוחפת" את הנושא שעומד על סדר היום של כולנו", אומרת רונן קרפול.



תגובות