5 סיבות לבחור בגן אירועים בשרון לחתונה שלכם

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך את החתונה שלהם באחד מגני האירועים המובילים בשרון. הנוף הפסטורלי, קלות ההגעה וההתאמה המושלמת לסגנון החתונה – הם רק חלק מהסיבות שאחראיות למגמה. חושבים למסד את הקשר? הנה 5 סיבות מדוע גן אירועים בשרון עשוי להיות התשובה בשבילכם.

התאמה מושלמת לאירועים אינטימיים

בשרון ניתן למצוא מגוון של גני אירועים שמתאימים לאירועי ענק אבל רק מקום אחד שיחסיר לכם פעימה. גן האירועים היוקרתי תל-יה שבשרון מתמחה באירועי בוטיק ומתגאה באחד השפים הטובים ביותר בתעשייה. האקוסטיקה ששוררת במקום מאפשרת לאורחים שלכם לפזז על רחבת הריקודים עד השעות הקטנות  ולזכות במזכרת בצורה של מגנט קטן מאירוע מושלם.

אפשרות לערוך את החופה בחיק הטבע

גני האירועים בשרון ידועים בזכות האווירה הפסטורלית שלהם ובזכות צמחייה טרופית עוצרת נשימה. האפשרות לערוך חופה תחת כיפת השמיים קורצת לזוגות רבים אשר רוצים להבטיח רגע בלתי נשכח – ממש בחיק הטבע. גן האירועים היוקרתי תל-יה שבשרון מתמחה בחופות רומנטיות במיוחד ומעניק מעטפת תאורה מרהיבה.

נוחות הגעה וקירבה לצירי התנועה

בלי פקקי התנועה שאופייניים לתל אביב ובעיות החנייה של העיר ללא הפסקה, בשרון תוכלו למצוא מגוון של גני אירועים שניתן להגיע אליהם בקלות. אפשר ליהנות מתחבורה ציבורית איכותית ומחניונים אשר ממוקמים בסמיכות לכל גן. המיקום המרכזי מושך אליו שורה של זוגות שאינן רוצים להכביד על האורחים בנסיעה ארוכה ובלוגיסטיקה מורכבת.

מעוצבים לפי הטרנדים הכי חמים

בניגוד לאולמות הישנים, באזור השרון תמצאו שורה של גני אירועים אשר נבנו בשנים האחרונות ואשר מתאימים לדרישות הדקורטיביות של כל זוג. העיצובים העדכניים של מרבית גני האירועים מעניקים לכם תחושה שהגעתם למקום הנכון ומייצרים את האווירה הנכונה כבר מרגע הכניסה. טרסות ארוכות ופינות ישיבה בכל פינה הם בגדר סטנדרט אצל גנים רבים בשרון.

מחירים נוחים

לא הכי רומנטי לדבר על כסף, אבל אין מה לעשות. בניגוד לגני האירועים המוכרים של תל אביב, גני האירועים שבשרון מספקים תמורה טובה יותר עבור הכסף שלכם. כאן אתם לא משלמים על השם של המקום אלא אך ורק על מה שאתם מקבלים. בנוסף, בגני אירועים רבים תוכלו למצוא דילים לחורף אשר מאפשרים לכם לחסוך בהוצאות ולהוריד את כל כאב הראש שבעבודה עם הספקים השונים.

חבילות אשר כוללות: בר מושקע, סאונד ברמה הגבוהה ביותר והגברה שתשאיר את כולם על הרגליים – עשויים לקסום לרבים.

לסיכום, אם אתם רוצים למסד את הקשר ומחפשים גן אירועים שיספק תמורה מלאה עבור הכסף שלכם, לכו על הבחירה הקלה. עם שורה של מבצעים, עיצוב עוצר נשימה וחופה תחת כיפת השמיים – גני אירועים בשרון הם ללא ספק הבחירה הבטוחה.

 

תגובות