הבחירות למועצת העיר – סניף הליכוד בכפר סבא יוצא לדרך

פעילי סניף הליכוד בכפר סבא התכנסו בתחילת השבוע למפגש ראשון לקראת הבחירות באוקטובר שיערכו בכפר סבא למועצת העיר.

מהמטה נמסר כי “את מטה הבחירות ינהל רענן מור בעל ניסיון רב בניהול במגזר הציבורי והפרטי מי שהוביל את מטה הבחירות הארציות של הליכוד בכפר סבא. סניף הליכוד יפעל עם מערך מתנדבים כמו בכל מערכת בחירות ומי שינהל ויוביל את יום הבחירות וכל הלוגיסטיקה הגדולה הוא אסף מגן שבין היתר משמש כדירקטור פעיל בחברה לתרבות ופנאי וכן חבר מרכז וחבר מזכירות התנועה ברמה הארצית”. “הפעילים העלו רעיונות ודרכי פעולה רבים כאשר הדגש הוא על הבלטת הפעילות של הסיעה במועצת העיר המיוצגת ע”י אורן כהן המשנה לראש העיר וכן החזון העתידי – למען הצעירים, למען הותיקים ולמען הדורות הבאים. מטה הבחירות יפעל מהסניף במרכז העיר ברחוב ויצמן 87.


אורן כהן המשמש גם כיו”ר הסניף: “המטרה המוצהרת שלנו היא הגדלה מאד משמעותית של סיעת הליכוד במועצת העיר. אנו יוצאים היום חדורי מוטיבציה, למערכה משמעותית שתיקבע את עתיד העיר בתקופה לא קלה. במועצת העיר הבאה נרצה להיות בראש החץ של מקבלי ההחלטות ונרצה להביא את דרך הליכוד לידי ביטוי מוניציפאלי”.


רענן מור: “הליכוד הינו כוח משמעותי והכרחי במועצת העיר ונעשה הכל על מנת שנציגי התנועה במועצת העיר יהיו הכוח של התושבים”.


יו”ר מועצת הסניף יונה מייקלר שיוביל את מטה העולים כמו בשנים הקודמות: “פעילותי העניפה למען העולים ולמען הקליטה תהיה גם בעתיד לנגד עיניי. אני קורא לעולים ולותיקים – בואו לליכוד כי זו הדרך היחידה !”


“עוד הוצג במפגש חזון הליכוד שבין היתר תזרים רוח חדשה לעיר, רוח של שינוי אשר תעזור לתושבים”.

 

תגובות