עובדי עיריית כפר סבא נפרדו בטקס מרגש וחגיגי ממנכ”לית העירייה היוצאת, אושרת גני גונן וכתבו למנכ”לית היוצאת מכתב המלצה

עובדי עיריית כפר סבא נפרדו בטקס מרגש וחגיגי ממנכ”לית העירייה היוצאת, אושרת גני גונן. כזכור, גני גונן כיהנה כמנכ”לית העירייה כ- 3 שנים, ולפני מספר חודשים הודיעה על סיום תפקידה לאחר שהחליטה להתמודד לכהונת ראש מועצת דרום השרון, מקום מגוריה. את הערב המרגש ארגן אגף משאבי אנוש בהובלת מחלקת רווחת הפרט והדרכה, ואליו הוזמנו כלל מנהלי ועובדי האגפים. הערב היה במעמד מנכ”ל העירייה- איתי צחר, מנכ”ל העירייה בעבר ויו”ר דירקטוריון חיפה- אשל ארמוני, מנהלים ועובדים.

 

 

לכבודה של גני גונן, הוכן ערב אמנותי גדוש שכלל מכתב המלצה והערכה מעובדי העירייה, מגן הוקרה מראש העיר, סרטון מיוחד והומוריסטי בכיכוב העובדים, ערך ויקיפדי ועוד. את קטעי השירה והנגינה ביצעו הרכבים מהגלריה 29.

במכתב הערכה והוקרה שהעניקו לגני גונן, כתבו עובדי העירייה: “עם סיום תקופה בת 22 שנים של עשייה משמעותית וערכית בעיריית כפר סבא, ברצוננו להודות לך על ההזדמנות הנפלאה, שהענקת לנו לעבוד לצידך ולהכיר מקרוב את כל העשייה המבורכת שלך עבורנו ועבור העיר. עם חלוף השנים טיפסת אט אט בסולם הדרגות ובזכות ההשקעה והאמביציה שלך הגעת הכי גבוה שאפשר. יש בך שילוב מנצח של מנהיגות, מקצוענות יחד עם לויאליות רגישות ואמפטיה. אשת מקצוע מהמעלה הראשונה שמקבלת על עצמה משימה, מגייסת את כולנו ודוהרת קדימה בכל הכוח על מנת ליישמה. אך מעל הכל את אדם אכפתי וקשוב להלכי הרוח של העובדים, תמיד היית נכונה להירתם לטובתנו בכל עת. אנו מבקשים להודות לך מקרב לב, ומאחלים לך הצלחה בדרכך החדשה”.

כזכור, לפני כחצי שנה הודיעה בהפתעה גני גונן על סיום תפקידה כמנכ”לית העירייה, אותו ביצעה ב- 3 השנים האחרונות וזאת לאחר 21 שנות שירות בעיריית כפר סבא במגוון רחב של תפקידים וביניהם- ניהול המחלקה לנוער, צעירים וקהילה, ניהול אגף משאבי אנוש. במהלך שנות כהונתה כמנכ”לית העירייה זכתה העירייה ועובדיה לקבל פרסים רבים כגון- פרס אחריות חברתית, פרס כוכבי יופי, פרס השקיפות, ניהול תקין, עיר דיגטלית  ועוד.

אשרת גני גונן התרגשה מאד מהמעמד ומהערכת עובדי העירייה. במכתב שהעבירה לעובדים בעת סיום תפקידה אמרה כי, “הייתה לי הזכות לשרת את הציבור תושבי העיר כפר סבא לכל אורך שנות עבודתי בעירייה ובמהלך כל אותן השנים זכיתי לפגוש תושבים, מנהלים, עובדים ונבחרי ציבור מסורים מעורבים ומשפיעים. את תפקידי סיימתי בסיפוק גדול של עבודה מרתקת. אני מעריכה את העובדים היקרים ומודה לכם על האירוע המרגש והחגיגי שערכו לכבודי”.

תגובות