בחירה נכונה של כלי עבודה לבית / לעסק

אם אתם מעוניינים לרכוש כלי עבודה לבית או לעסק כדאי שתדעו דבר אחד – יש הבדל מהותי בין כלי עבודה ידניים לכלים חשמליים בהתאם לעבודה הנדרשת. אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא ולגלות את ההבדל בין השניים ואת ההשלכות עליכם. בקיצור – אולי תצטרכו להקדיש לנו כמה דקות מזמנכם אבל זה ישתלם ובגדול.

 

 

כלי עבודה ידניים

כלי עבודה ידניים משמשים בעיקר לעבודות שנחשבות פשוטות אך יש לקנות אותם בחוכמה, למשל לשים לב לנוחות האחיזה, לחומר הגלם שממנו עשוי הכלי ולגודל כלי העבודה. זה אולי נראה לכם שולי ולא חשוב אבל האמת היא שיש לך משמעויות רבות, למשל

  • נוחות אחיזה – שימוש בכלי עבודה ידניים מצריך כוח פיזי והדרך היחידה להבטיח זאת היא אחת – לקנות כלי עבודה בעלי אחיזה נוחה.
  • חומר הגלם – כלי עבודה ידניים צריכים להיות עשויים מחומרי גלם איכותיים מסיבה אחת – זו הדרך שלכם להבטיח שהם יעשו את העבודה (תרתי משמע) לאורך זמן ולא יחלידו ויתפרקו.
  • גודל – כלי העבודה הידני אמור להתאים לכף היד שלכם ולכן עליו להיות בגודל זהה אליה. בקצור – אם יש לכם כף יד גדולה או קטנה במיוחד כדאי שתשימו לב לסעיף זה במיוחד.

 

כלי עבודה חשמליים

בכלים חשמליים אמנם לא תיאלצו לדאוג לדברים שפורטו לעיל, אבל תידרשו לדאוג בתחום אחר ולא פחות חשוב – הבטיחות כי שימוש לא נכון יכול להזיק לא רק לבית אלא לבריאות שלכם. לכן, אנחנו ממליצים לרכוש כלים חשמליים עם מנגנוני בטיחות שונים ולשים לב גם לפרמטרים נוספים :

  • התאמת הכלי לעבודה – אנחנו ממליצים להתאים את הכלי לעבודה שעליו לבצע. הסיבה לכך כפולה : מצד אחד – כלי חשמלי בעל עוצמה חלשה מדי לא יעשה את העבודה ומצד שני – עוצמה חזקה מדי יכולה להרוס ולגרום לנזקים.
  • משקל הכלי- אנחנו ממליצים לקנות כלים חשמליים קלי משקל במידת האפשר מסיבה אחת – לא שתוציאו את מיטב כוחכם על הרמת הכלי?
  • חומר הגלם- אנחנו ממליצים לרכוש כלים חשמליים מחומרים איכותיים ועמידים שאינם מחלידים, בעיקר כשמדובר בכלי עבודה שנשמרים בסביבות לחות כמו מחסנים, שחשופים לפגעי מזג האויר ועוד.
  • מחיר – אמנם כלי חשמליים אינם נחשבים לזולים אבל אנחנו ממליצים לעשות סקר שוק כדי לחסוך.

אז מה עושים?

בטח תשמחו לדעת שאתם כלל לא צריכים לחשוב על כל הפרמטרים האלו ובקיצור – שאפשר גם אחרת. כל שעליכם לעשות הוא להתייעץ עם המומחים לכלי עבודה דרך האינטרנט 24/7 . ואנחנו אומרים – הכו את המומחים ולא תצטערו ובעיקר תחסכו הרבה זמן וכסף מבלי לצאת מהבית. אנחנו חושבים שמדובר על לא פחות משתי ציפורים במכה אחת, אבל מכיוון שבימינו זמן שווה לא מעט כסף מדובר בהרבה יותר מ-2 ציפורים.

 

תגובות