פתרונות חיוב מידיים – כרטיס דביט

כרטיס דביט (DEBIT) הינו כרטיס ייחודי המשמש לביצוע עסקאות בחיוב מיידי. בשונה מעסקאות המבוצעות באמצעות כרטיסי אשראי, העברת עסקאות דרך כרטיס דביט מחויבת בחשבון ברגע שהן מתבצעות. למעשה, העסקאות המבוצעות בכרטיס זה דומות לפעולה של משיכת מזומנים. במידה ויתרת החשבון אינה מספיקה, לא ינתן אישור לביצוע עסקאות בכרטיס. אחד היתרונות הבולטים של כרטיסי הדביט, הוא האפשרות לעשות בהם שימוש גם ברחבי העולם.

למי מתאים השימוש בכרטיס דביט?

  • כל מי שמעוניין להיות עם אצבע על הדופק בנוגע להוצאותיו החודשיות. כרטיס הדביט הינו כרטיס נטען, כך שאתם יכולים לדעת באופן מדויק – כמה כסף בדיוק אותם מוציאים.
  • למי שמחפש פתרון אפקטיבי לרכישת מוצרים בטוחה באינטרנט.
  • כרטיס הדביט יכול להוות פתרון חלופי למי שאין לו כרטיס אשראי בנקאי\חוץ בנקאי מסיבה כזו או אחרת.

פרט ליתרונות שצוינו לעיל, בזכות כרטיס הדביט תוכלו לשכוח מתשלומים במזומן ובצ’קים, ולחיות בסגנון חיים המועדף עליכם. עוד יש לציין, כי את העסקאות המבוצעות דרך כרטיס הדביט, ניתן לבצע גם באופן טלפוני.  

ברמת נתונים סטטיסטיים אגב, למעלה מ-60% מן העסקאות האלקטרוניות בארה”ב ובהרבה מדינות באירופה – מתבצעות בשיטת הדביט. מי שמחזיק בידיו את כרטיסי החיוב המיידיים, יוכל לעקוב בצורה קלה, נוחה ופשוטה אחר הוצאותיו גם באמצעות אפליקציה ייעודית או דרך האינטרנט.

על מהפכת כרטיסי הדביט ועל יתרונותיה הרבים, שמענו גם מפיה של חברת “פלוס-קארד”, המתמחה בהנפקת כרטיסי דביט נטענים לשימוש בארץ ובעולם:

“את המעקב אחר התנהלות כלכלית, אפשר לחלק לשתי תקופות: לפני שכרטיס הדביט הגיע לארץ, ולאחריה. היכולת לעקוב באופן פשוט ומדויק אחר ההוצאות החודשיות, הוא פתרון מצוין עבור משפחות בישראל. אף פעם לא מוציאים יותר מדי, ואפשר לתמיד לדעת כמה כסף נשאר בחשבון בכל רגע נתון. לכל אחד מאיתנו בחברה יש כרטיס דביט. זה לא בגלל שאנחנו עוסקים בתחום, אלא מפני שמדובר בפתרון  יעיל באמת”.

לסיכום, כרטיסי דביט מהווים פתרון מושלם עבור מי שמתקשה לשלוט בהוצאותיו, או עבור מי שמחפשים דרך יעילה במיוחד להיות תמיד עם האצבע על הדופק מבחינת התנהלותם הכלכלית.

 

 

תגובות