כפר סבא בדרך להיות עיר ההייטק של ישראל ראש העיר, רפי סער, חתם על היתר בנייה לבניין השני במתחם O-tech של חברת “אושירה”

ראש העיר, רפי סער, חתם על היתר בנייה לבניין השני במתחם ההיי- טק החדשני O-tech של חברת “אושירה”. בנייתו של המבנה השני שגודלו 15,500 מ”ר, עתידה להתחיל באופן מיידי והיא צפויה להסתיים באפריל 2020. מדובר על צעד משמעותי לעיר כפר סבא, שכן מדובר על קומפלקס משרדים חדש שמושך חברות מובילות בארץ ובעולם. בבניין הראשון בקומפלקס, שבנייתו צפויה להסתיים כבר ביולי השנה, כבר הבטיחו את מקומן בין השאר החברות: סודה סטרים, נקסט אינשורנס וסגמנט טכנולוגיות.

ראש העיר רפי סער חותם על ההיתר

מדובר על מהלך כחלק ממדיניות ראש העיר להרחיב את אזורי התעסוקה בעיר ובכך לייצר מקומות תעסוקה נוספים לתושבי העיר. כמו כן, למצב את כפר סבא כעיר מרכזית, ולמשוך חברות מהארץ ומהעולם. מיקומה האסטרטגי של כפר סבא, הנמצאת על הצירים הראשיים של מדינת ישראל הינה גורם משמעותי ומכריע בכל הקשור לרצונן של חברות לבחור בעיר.

מתחם ה- O-Tech שנבנה בסמוך כחלק מקמפוס הכולל בתוכו את מרכז בילוי  לקניון “אושילנד”, צפוי לכלול כ- 3 מבני משרדים ולהציע את כלל השירותים לעסקים במקום אחד: בילוי, אולמות כנסים, פנאי, הסעדה, קניות ועוד. מדובר בקומפלקס שמטרתו להפוך למתחם היי- טק וטכנולוגיה מוביל בישראל, וככזה פונה לחברות מעין אלה. המתחם יתפרש על  מעל ל כ- 100 אלף מ”ר, לשני המבנים  ולכל אחד מהמבנים יבנה פארק על הגג בגודל של כ- 5,500 מ”ר שישרת את עובדי החברות . המתחם ממוקם במיקום אסטרטגי בעיר, בזכות קרבתו לכביש 6 ולכביש 531 כביש 40 וכביש 5.

מאת: אירית מרק

ראש העיר, רפי סער, “כפר סבא נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית בזירה העסקית, וחברות רבות בוחרות להעתיק את משרדיהן לעירנו. אני שמח שחברות הייטק וחברות בינלאומיות גדולות מעבירות את מרכז הפעילות שלהן לקומפלקסים העסקיים בעיר, ומבטיח שעיריית כפר סבא תמשיך לפעול לפיתוחם של אזורי תעסוקה ומסחר נוספים בעיר”.

אביב גולן כהן, מנכ”ל חברת “אושירה”, “הפרויקט ממוקם כשער הכניסה המזרחית של העיר כפר סבא ובכניסה של רחוב עתיר ידע וככזה מחייב להיות איכותי ביותר, והוא מציע סביבת עבודה מצוינת שמציעה מספר שירותים לעסקים והכל במתחם אחד. אני מודה לראש העיר, רפי סער, ולעיריית כפר סבא על התמיכה הגדולה, הליווי המקצועי ושיתוף הפעולה הפורה שמאפשר את התפתחותה העסקית של העיר”.

קרדיט הדמיה – צבי וילדר (יח”צ – אושירה)

תגובות