משלחת שחקניות מאמנט מארה”ב ביקרה בכפר סבא כחלק מתוכנית “שותפות ביחד” בין כפר סבא לעיר קולומבוס שבאוהיו

עיריית כפר סבא אירחה לאחרונה משלחת של 12 שחקניות מאמנט מארה”ב כחלק מתוכנית “שותפות ביחד”. מדובר על שחקניות שלוקחות חלק בשלוש קבוצות הפועלות בעיר קולומבוס שבמדינת אוהיו. יש לציין כי שלוש הקבוצות המדוברות הוקמו כחלק מהשותפות בין כפר סבא לקולומבוס, ולאחר אירוח של משלחת ישראלית אשתקד.

במסגרת הביקור האורחות השתתפו בטורניר שהתקיים בירושלים של קבוצות מאמאנט שהגיעו מכל רחבי הארץ ומכל העולם. לאחר מכן לקחו חלק בסיור בעיר כפר סבא, שנפתח בביקור בעיריית כפר סבא ובמפגש עם מנכ”ל העירייה, איתי צחר. כמו כן, סיירו בבית-ספר ברנר, בית ספר השותף בתכנית גשר חינוכי עם בית ספר בקולומבוס, טקס מרגש ויחד נטעו עץ לסמל את הידידות שבין קהילות שתי הערים. לסיום התקיים סיור במרכז האמנות והקיימות “ארט קיימא”, שהיה מהנה ומלמד וביקור בפארק העירוני.

תכנית “שותפות ביחד” קולומבוס כפר-סבא מתקיימת זו השנה ה – 16 כחלק מפרויקט של הסוכנות היהודית. שותפות ביחד היא רשת של קהילות שיוצרות קשרים חברתיים ארוכי טווח בין קהילות יהודיות בארץ ובעולם בדגש על זהות יהודית ועשייה משותפת. התכנית מקשרת  450 קהילות יהודיות בכל העולם באמצעות 46 שותפויות ו- 10,000 מתנדבים משני עברי האוקיינוס.

אליזה רגב, ממונה ומתאמת שותפות ביחד כפר-סבא, אמרה כי “הקשרים בין הקהילות בקולומבוס מתרחבים לכל הגילאים, החל מילדי הגן ועד למבוגרים, בני כל הגילאים. אנו רואים את הידוק יחסים אלו כצעד חשוב לקירוב יהדות התפוצות לארץ”.

תגובות