הצלחה לתכנית החינוכית של הליונס בחט”ב אילן רמון ותלמידי גוונים

הסתיימה תוכנית חינוכית של ליונס כפ”ס בה השתתפו 2 קבוצות תלמידים מחט”ב אילן רמון ומבי”ס לחינוך מיוחד גוונים. הליונס יצא עם היוזמה ושני מנהלי בתי הספר עידו לביא מאילן רמון ואורלי זימן מגוונים הרימו את הכפפה והתוכנית יצאה לדרך. מיזם זה הינו חלק מתוכניות שמקיים הליונס עם ובין קבוצות נוער מגוונות מחלקים שונים באוכלוסייה בכפ”ס קבוצת בנות אילן רמון נמנות על תוכנית החלל של ביה”ס, תוכנית אותה מנחה דורון זלמן מקרן רמון. מבי”ס גוונים לחינוך מיוחד נבחרה קבוצת בנים במספר דומה מכיתות ח-ט. ביחד עברו כולם 5 מפגשים אחת לחודש.

המפגשים הראשונים היו סדנאות מקצועיות שדימו חווית עבודת צוות חלל. התלמידים בנו טילים, הנחיתו חלליות דמה והבינו משמעותו של כשלון בהשגת מטרות ומה נדרש להם לצוותי התלמידים להצלחת המשימות הבאות.

במפגש הרביעי לקח הליונס את משתתפי התוכנית לביקור בטייסת קרב של מטוסי האדיר בבסיס נבטים שם נפגשו עם טייסים, עם טכנאי מטוסים, צפו בהמראות ושאלו שאלות על מה זה אומר להיות טייס ומה המסלול הנדרש. הביקור לטייסת לווה גם במשפחתה של דלית יחיאלי חברת המועדון ויוזמת התוכנית. הנסיעה המסורתית עם בני נוער בסיכון שמקיים הליונס כבר עשור שנים, הינו גם הנצחה לאייל עוז האח של דלית , טייס בטייסת בנבטים שנהרג בשנת 1981.

בשבוע שעבר התקיים בבי”ס גוונים מפגש  של התוכנית. בערב זה השתתפו התלמידים , ההורים והצוותים משני בתי הספר, חברי הליונס ומפקחת משרד החינוך באזור מרכז הגב’ עדינה בר עלייה .

אחרי הברכות וסרטון מסכם לתוכנית, אמן הביטבוקס איסאטו העביר סדנת ביטובקס עליזה לתלמידים ואת הערב קינחה ארוחה ישראלית באדיבות הליונס ולהנאת המשתתפים.

תגובות