חברת מועצת העיר, רו”ח תהילה מימון תמונה ליו”ר ועדת הכספים

חשיפה בלעדית באתר השרון פוסט: חברת האופוזיציה, רו”ח תהילה מימון תמונה ליו”ר ועדת הכספים בעיריית כפר סבא. מימון מסיעתו של יוסי סדבון, היא אחת מחברות המועצה הפעילות ביותר למען הציבור. גם במועצת העיר, דבריה והצעותיה מתקבלים בקשב רב וזוכים להתייחסות והערכה מצד מועצת העיר כולה. תהילה מימון אף זכתה בתואר אשת השנה על פעילותה בשנת הכהונה הראשונה שלה במועצת העיר.

מאת: אירית מרק

מדובר בתקדים בארץ וחיובי מאוד. זו פעם ראשונה שחברת אופוזיציה ממונה על ועדה כה חשובה כוועדת כספים, הוועדה האחראית על תקציב העירייה שאשתקד הגיע קרוב למיליארד השקלים. בכיר בקואליציה שיבח את פעילותה של מימון “חברת המועצה תהילה מימון מגלה מעורבות רבה בקידום העירייה ותושביה.

תהילה מימון

“ברור לכולם שתהילה פועלת מתוך ראיית טובת הכלל ולא מתוך אינטרסים פוליטיים קטנים. תהילה משקיעה עבודה רבה בקריאת הדוחות הכספיים והנתונים הכספיים של העיר ומציעה הצעות מועילות החוסכות כסף לעיר ומדובר בהצעות המתקבלות ע”י הקואליציה. תהילה מאוד מקצועית ורצינית ונכס לכפר סבא ולעירייה בפרט”.

יו”ר הסיעה, יוסי סדבון :”הפרסום בדבר המינוי המתוכנן של רו”ח תהילה מימון ליו”ר וועדת כספים בעיריית כפר סבא אינו על דעת סיעת “כפר סבא בראש” ולא בהסכמתה. ברור לנו שראש העיר נמצא במשבר קואליציוני ומחפש כל דרך כדי לצאת ממנו. הסיעה בראשותי לא תצטרף לקואליציה לא כסיעה ולא כבודדים מפאת כבודו של ראש העיר לא אפרט. אם תהילה מימון תיתן הסכמתה לביצוע התפקיד תתכנס הסיעה ותחליט כיצד לנהוג במכלול הנושאים שעל הפרק“.

תגובות