מיזם חדש בכפר סבא: הגעלת כלים באמצעות שליחים

עיריית כפר סבא, בשיתוף המועצה הדתית והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, יוצאים במיזם חדש לקראת חג הפסח: הגעלת כלים באמצעות שליחים.

הנחיות הממשלה, כחלק מהמאבק הארצי בהמשך התפשטות נגיף הקורונה, אוסרות בין היתר על התקהלויות ואינן מאפשרות ביצוע הגעלת כלים כפי שנהוג היה לעשות בעיר בשנים קודמות.

השנה, במטרה להקל על התושבים ולאפשר להם לקיים את מצוות הגעלת הכלים, נפתח מיזם חדש – באמצעותו יוכלו תושבים להגעיל את כליהם לקראת החג, באמצעות עובדים שיגיעו לבתיהם.

ראש העיר, רפי סער: “חג הפסח הבא עלינו לטובה ייחגג השנה בצורה קצת שונה, וזאת במטרה לשמור על בריאות כולנו. במסגרת היוזמה החדשה שהתחלנו, יוכלו התושבים ליהנות מחג שמח וכשר ללא כל צורך בהתקהלויות ואני מודה למועצה הדתית, לחברה הכלכלית ולמוקד העירוני, שנרתמו לצורך ביצוע משימה חשובה זו ומאחל חג שמח ובריאות לכל תושבות ותושבי העיר כפר סבא”.

אז איך זה עובד: תושבים המבקשים לקיים הגעלת כלים, יתקשרו למוקד העירוני 106, או לוואטצאפ המוקד העירוני, במספר: 050-34106106 ויתנו את פרטיהם. אלה יועברו לחברה הכלכלית, שתיצור קשר עם המשפחה לצורך איסוף הכלים מבתיהם. הכלים ייאספו מחוץ לבתי התושבים, יועברו למרכז תפעול של המועצה הדתית בחצר בית הספר בר אילן שבעיר ויוחזרו לאחר הגעלתם לבתי התושבים, תוך 24 שעות.

סגן ומ”מ ראש העיר, עו”ד איתן צנעני: “אני מזמין את תושבות ותושבי העיר להתקשר אלינו כדי לקיים את מצוות הגעלת הכלים לקראת החג. חשוב לציין שמדובר בשירות על פי כל כללי משרד הבריאות. אנו עומדים לרשותכם ועבורכם בכל נושא ובכל בקשה ואני מודה לרב ששרון טרבלסי, יו”ר המועצה הדתית בכפר סבא, על המיזם החשוב. אני מאחל לכל העיר כפר סבא ולכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח, וחזרה מהירה לשגרה”.

תגובות