חג הסוכות מתקרב? הנה כמה טיפים לארגון הסוכה

חג הסוכות מתקרב? הנה כמה טיפים לארגון הסוכה

חג הסוכות חוזר אלינו, ואתם מתחילים לחשוב כיצד להפוך את הסוכה שלכם לכזו שתשרה אווירה חגיגית. אספנו עבורכם מספר המלצות שיסייעו לכם לארגן את הסוכה בצורה מושלמת לכל המשפחה. שמרו אותן גם לשנה הבאה.

קישוטי הסוכה 

הקישוטים שיכסו את קירות הסוכה ילוו אתכם במהלך כל החג, השנה כדאי להשקיע מעט יותר זמן ולהפוך את הסוכה למיוחדת. נתחיל מפעילות נפלאה עם הילדים של יצירת שרשראות נייר. אתם יכולים לקנות ניירות צבעוניים במיוחד לשעות היצירה או להשתמש במגזינים ישנים. כיצד מכינים את השרשראות? חתכו כל נייר לרצועות בעובי של שלושה סנטימטרים, אחזו בכל רצועה והדביקו את הקצוות ליצירת הטבעת הראשונה, שימו לב שהצד הצבעוני צריך להיות בחוץ. תוכלו להכין מראש טבעות נייר, ובסוף לחבר את הטבעות זו לזו באמצעות רצועות נוספות

דרך נוספת היא להוסיף מובייל עשוי מיחידות של קפסולות אספרסו צבעוניות, או מגזרות נייר צבעוניות, הכל בהתאם לגיל הילדים. הפעילות המשותפת תעניק לכם זמן איכות נפלא עם הילדים או תעסיק אותם בזמן שאתם עומלים על ההכנות לחג. תלו את הקישורים יחד, ותנו לילדים להתרגש ממעשה ידיהם. 

מכינים את שולחן החג

כעת, נכין את שולחן החג בתוך הסוכה. אם יש לכם שולחן פלסטיק מתאים העמיד לנזקי מזג האוויר מוטב להשתמש בו. פרשו מפה לבנה מרשימה, ועליה הניחו מפת פלסטיק שקופה חד פעמית. את המפה הזו תוכלו לנקות בקלילות בכל יום מבלי שתצטרכו לכבס את המפה אפילו פעם אחת. הוסיפו ראנר מעוצב בצבע האהוב עליכם והשולחן מוכן.

נמשיך לכלי האוכל. מומלץ לרכוש מראש סט של צלחות מרשימות וסט סכום תואם. לפני הארוחה סדרו את השולחן והפתיעו את האורחים שלכם בעיצוב הלקוח ממגזין. כל מזלג, סכין וכף יכולים להיות עטופים במפית בד מעוטרת הקשורה בסרט נאה.

כעת, נוסיף לשולחן מעט צבע. הכינו אגרטל ובו פרחים נאים, תוכלו לבחור בין פרחים טבעיים או להשתמש בפרחים מלאכותיים שיראו נפלא לאורך כל ימי החג. 

מה כדאי להכין בבית לצד הארוחה?

את המתכונים למנות השונות שתגישו בארוחה בוודאי כבר הכינותם מראש. אם אתם מגישים מנות פתיחה הכוללות לחמים שונים ולחמניות, תוכלו להניח גם קעריות קטנות האחת עם שמן זית זך, והשנייה עם חומץ בלסמי שבהם יוכלו האורחים לטבול את הלחמים השונים המוגשים לשולחן.

בסוף הארוחה, בערבים שבהם יש בריזה נעימה בחוץ, רבים מעוניינים לשתות משקה חם עם הקינוח. תוכלו להגיש לשולחן מספר סוגי תה, קפה איכותי או משקה סיידר חם. 

זהו, הסוכה שלכם מוכנה. כעת, כל מה שנותר הוא רק לחגוג תחת הסכך. חג שמח!

תגובות