ההופעה ההיסטורית הראשונה שהתקיימה באצטדיון כפר סבא

אלפי צופים וצופות חגגו במהלך חול המועד פסח בהופעה ההיסטורית הראשונה שהתקיימה באצטדיון כפר סבא, במסגרתה הופיע חנן בן ארי, שהלהיב את הקהל.
בעקבות ההצלחה, וחזרתה של התרבות לעיר, תחל סדרת הופעות חיות באצטדיון – שתתקיים בהתאם להנחיות התו הירוק.
בתאריך 27.04 יגיע לאצטדיון העירוני הזמר והמלחין רותם כהן, היוצר מוזיקה בעלת מוטיבים ומקצבים לטיניים. כהן כתב והלחין להיטים רבים לאומנים ידועים ואף זכה בפרס אקו”ם בשנת 2012 עם השיר “כשאחר” שהלחין לאייל גולן. בשנת 2015 זכה בפרס תגלית השנה ובפרס אקו”ם כאומן מבצע ובשנת 2017 אף הוציא יחד עם הזמר אנריקה איגלסיאס את הגרסה העברית לשיר “Subeme La Radio” .
יום למחרת, בתאריך 28.04, יופיע באצטדיון הזמר והמלחין המצליח עברי לידר, זוכה פרס אקו”ם, פרס עמ”י ופרס אופיר, ומי ששימש כשופט בשלוש עונות של תוכנית הטלוויזיה “אקס פקטור ישראל”, ובהמשך שופט בתוכנית “דה ווייס”.
בתאריך 29.04 תופיע באצטדיון הזמרת וזוכת תוכנית הריאליטי “האח הגדול” זהבה בן, מחלוצות המוזיקה המזרחית בישראל, שפרצה לתודעה הישראלית עם אלבומה הראשון “טיפת מזל” בסוף שנות ה-80. בחודש מרץ האחרון הוציאה הזמרת שיר חדש, “ילד שלי”, שכתבו נתן גושן ואבי אוחיון.
סדרת ההופעות באצטדיון, המתקיימת בהתאם להנחיות התו הירוק, תימשך, כאשר בימים אלה נמצאת בעבודה תוכנית ההופעות לחודש מאי.

ראש העיר, רפי סער:* “התרגשנו כולנו בהופעתו של הזמר חנן בן ארי – הופעה שהתקיימה לראשונה בהיסטוריה של העיר באצטדיון העירוני. הפנים הנלהבות והתשואות הרבות של הקהל הוכיחו יותר מכל את החשיבות של התרבות לחיינו. התרבות הייתה ונשארה חלק בלתי נפרד מאופייה של כפר סבא, ואני שמח כי אנו יכולים לחזור וליהנות יחד מהופעות ומאירועים בהתאם להנחיות”.

*רצ”ב: הופעתו של חנן בן ארי באצטדיון. צילום: ECLIPSE MEDIA

תגובות