כיום, כל עסק שמכבד את עצמו צריך שיווק דיגיטלי. לעולם השיווק הדיגיטלי יתרונות רבים, ביניהם האופציה למקד את קהל היעד של העסק שלך, לצד יכולת להעביר מסרים פרסונליים ומותאמים אישית. וכמובן, זה זול בהרבה מן הפרסום המסורתי בטלוויזיה, בעיתון או ברדיו. כל אחד יכול לפתוח חשבון בגוגל אדס או בפייסבוק אדס, אך האם כדאי לפרסם באופן עצמאי או דרך משרד פרסום?
לשיווק דיגיטלי דרך משרד פרסום מס’ יתרונות:
- היכרות עם פלטפורמות הפרסום – על אף שכל אדם יכול לפתוח חשבון בגוגל אדס או בפייסבוק אדס, לא תמיד קל לתפעל את הפלטפורמות הללו, וישנן אופציות מרובות של אסטרטגיה של קמפיין. לכן, על מנת שהקמפיין הדיגיטלי שלכם יהיה אפקטיבי יותר, מומלץ לתת לאנשים שמכירים את הפלטפורמות באופן מעמיק לנהל את הקמפיין, כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. כמו כן, משרד פרסום מכיר את כל אופציות הקמפיינים האפשריות, ויוכל לפתוח עבורכם קמפיין בגוגל שופינג לדוגמה, כלי חשוב מאוד לאתרי איקומרס בימינו.
- עיצוב – משרד פרסום נותן בין היתר שירותי עיצוב לאתר שלכם, וכמו כן לעמודי הסושיאל כגון פייסבוק או אינסטגרם. במידה ואין לעסק שלכם עמוד בסושיאל, משרד פרסום יפתח אחד עבורכם, מכיוון שזוהי זירה חשובה מאוד בשיווק הדיגיטלי בימינו. אנשים קונים עם העיניים, ולעיצוב משקל משמעותי מאוד בבחירות הצרכניות של לקוחות, ולכן אתר שמעוצב בטוב טעם ומותאם לקהל היעד, יגיע להישגים טובים יותר.
- אפיון קהל יעד – הדבר החשוב ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי ובעולם השיווק בכלל הוא להבין מי הקהל. משרד פרסום שמתמצא בתחום ידע למקד את קהל היעד עבורכם, ואולי אף להגדיל אותו. כמו כן, הוא ידע להכווין את הפרסום לקהל היעד דרך הפלטפורמות השונות (אינסטגרם וטיקטוק אם מדובר בקהל צעיר יותר, או פייסבוק וגוגל אם מדובר בקהל בוגר יותר), וכמו כן להתאים את השפה לקהל היעד ברמת המסרים וברמה העיצובית.
- מחיר – עולם הפרסום המסורתי הוא עולם יקר שבמשך שנים לא היה נגיש לעסקים קטנים. אם בעל עסק היה רוצה לשדר פרסומת בטלוויזיה, היה מדובר בהוצאה של כמה מאות אלפי שקלים, אם לא יותר. עם התפתחות הטכנולוגיה והשיווק הדיגיטלי, הפרסום הפך נגיש יותר לבעלי העסקים הבינוניים והקטנים, ובהתאם קמו משרדי פרסום שיכולים להריץ קמפיינים בכל תקציב. כמובן שהישגי הקמפיין מושפעים גם מן התקציב המושקע, אך לא מדובר בהוצאה כל כך גדולה כמו בעבר, ופרסום אינטרנטי יכול להסתכם בכמה מאות שקלים בחודש.
- ליווי – שימוש במשרד פרסום מספק לכם גם ליווי בתהליך הקמפיין, דבר שיכול להקל משמעותית על בעלי עסקים שלא מבינים מספיק בשיווק ובהרצת קמפיינים. להבדיל משיווק עצמאי, בשימוש במשרד פרסום יש לכם אסמכתא והתחייבות להצלחת הקמפיין.
למידע נוסף ליחצו – גוגל שופינג