הפקת אירועים משפחתיים – מדריך לאישה העובדת

שיתוף ב facebook
שתפו

בין אינסוף ריצות וסידורים שצריך להספיק במהלך היום, בין ההכנות של הילדים לבית הספר, הבישולים, החשבונות וכל יתר הדברים שמתווספים לשגרת החיים השוטפת, לעתים קרובות את נאלצת למצוא זמן גם לטובת מטלות “חד פעמיות” שדורשות את תשומת ליבך, וכל זה לא משנה את העובדה שהנך אישה עובדת ושיש לך קריירה לטפח! 

אחד הדברים הדורשים את טיפולך המסור הוא הפקת אירועים משפחתיים כגון בת מצווה, בר מצווה, בריתות, ימי הולדת וכל אירוע אחר שהמשפחה שלך נדרשת לקיים. כן, אישה עובדת לא מקבלת הנחות והקלות בכל הדברים השגרתיים שפוקדים כל בית בישראל. בנוסף להיותך רעיה ואם, אשת קריירה מצליחה ובשלנית מעולה, את צריכה לפעמים גם לתפקד על תקן של מפיקת אירועים

תקופת הקורונה נתנה לנו קצת שקט יחסי בכל הנוגע להתנהלות מול אולמות אירועים והפקת אירועי המשפחה כאילו שאין לנו כביסות, כלים, להסיע, להחזיר ועוד מיליון סידורים ומטלות בשגרת היום יום. והנה, תמה לה תקופה. נדמה שהקורונה מאחורינו ובמקרה, או ליתר דיוק – בתזמון מושלם, הילדה הגיעה לגיל 12. 

כמו כל החברות שלה גם היא רוצה מסיבת בת מצווה מושקעת ומיוחדת, ושום תירוץ לא יכול לעזור לי אחרי שבמהלך סגירת אולמות האירועים האח הגדול שלה הגיע לגיל 13 והיה צריך להסתפק בעליה לתורה וחגיגת בר המצווה שלו בפורום מצומצם ביותר של המשפחה הגרעינית בלבד. 

געגועים לסגר..

מרוב התרגשות שנחסכה ממני הפקת אירוע בר המצווה, אמרתי כמה דברים שמוטב שלא היו נאמרים ליד אוזניה הקשובות של האחות הקטנה שלו. היא שמעה אותי אומרת לו שהכי הייתי רוצה לעשות לו אירוע מדהים ומושקע, אבל לצערנו זה בלתי אפשרי והמצב כפה עלינו חגיגה מצומצמת, צנועה ואינטימית. הילדה כמובן זוכרת כל מילה שיצאה מפי ועכשיו הגיע הזמן שלי לשלם על חוסר היכולת שלי פשוט לשתוק ולומר תודה שקטה בליבי לבורא עולם.

הגיע הזמן לשלם והילדה שלי לא מתכוונת לוותר על אף אטרקציה וגימיק אפשרי. קצת באיחור התחלתי לדבר בשקט לעצמי: הילדה דורשת מסיבה חגיגית ואירוע משפחתי מושקע – ואת זו שצריכה לגרום למימוש כל המשאלות שלה ועוד לעשות את זה על הצד הטוב ביותר כדי שכולם יהיו מרוצים!

 

איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר?

לאישה העובדת אין הנחות והקלות, את זה כבר אמרנו. אך לנשים שגרות באזור השרון כמוני בהחלט יש יתרון קל לעומת האישה העובדת שגרה באזורי הפריפריה בדרום או בצפון הארץ. אנחנו גרים בנתניה, ללא ספק עיר מדהימה שיש בה הכל מהכל. חלק ניכר מהיתרונות של מגורים בנתניה זה מגוון האפשרויות הרחב והנגישות הקלה לנותני השירות השונים

כאשר מדובר בהפקת אירועים משפחתיים, יתרונות אלו משמשים לעזר רב ומקלים את ההוצאה מהכוח אל הפועל. ככה האישה העובדת יכולה להמשיך לנהל את העולם ובמקביל לטיפוח קריירה מצליחה ומשק בית מסודר, את יכולה גם להיות מפיקת אירועים אם צריך.

חיפוש אחר אולם אירועים בנתניה הופך קל בהרבה יותר לאור העובדה שישנם המון אולמות אירועים בנתניה ובכל אזור השרון הפסטורלי שמקיף אותה. אם יש לך משפחה בצפון או בדרום, אין שום בעיה – את נמצאת במקום המושלם שברבות השנים הפך למרכז החדש של ארץ ישראל. אזור השרון נגיש לבאים מכל כיוון, ויש מגוון רחב של אולמות אירועים בשרון כך שאת רק צריכה לבחור היכן תרצי לערוך את האירוע המשפחתי שנדרשת בעל כורחך להפיק.

 

את לא סתם אישה עובדת, את וונדר וומן!

בין אם מדובר באירוע בת מצווה, בר מצווה, ברית מילה, בריתה או יום הולדת.. כאשר תבקשי למצוא אולם אירועים באזור השרון, תגלי שעומד בפניך מגוון אפשרויות רחב מאוד. אם התמזל מזלך כמוני ואת מחפשת להפיק אירוע באולם אירועים בנתניה, את עומדת לגלות את ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

את האירוע תוכלי לקיים לא רק באולמות אירועים סטנדרטיים, יש לא מעט מסעדות שמציעות את עצמן לטובת קיום אירועים פרטיים, וברגע שהחיפוש שלך נכנס תחת ההגדרה של מקומות לאירועים קטנים חיפוש קצר בגוגל יחשוף אותך להמון מקומות מיוחדים שמאפשרים הפקת אירוע משפחתי בהליך הפקה קל, נוח וזריז יותר ממה שנדמה לך.

 

תכנון אירוע בנתניה – הלכה למעשה

לפני שנפרט את השלבים שעליך לבצע כדי להוציא את האירוע לפועל, נדגיש בפניך את הדבר הבסיסי שעליו הכל מתבסס – עליך להחליט מה גודל האירוע (כמות המוזמנים) ומה התקציב שעומד לרשותך לטובת קיומו. לאחר שהחלטת על גודל האירוע והתקציב, כל שנותר לך זה לחפש אולמות אירועים בנתניה ולהתחיל לתכנן את פרטי האירוע. 

זכרי – בחירת אולם אירועים בנתניה זו משימה שאמנם הופכת קלה יותר בגלל מגוון האפשרויות, אך היא יכולה גם להפוך למאוד מבלבלת במידה ולא תיגשי למטלה בצורה מסודרת, יעילה וממוקדת, מתוך הבנה ברורה ומדויקת לגבי מה שאת מבקשת למצוא.

 

מציאת אולם אירועים בשרון

השלב הראשון (לאחר שהחלטת על כמות המוזמנים לאירוע ועל התקציב שברצונך להשקיע) הוא קבלת ההחלטה על אופי האירוע. לרוב באירועים משפחתיים מדובר על אירועים קטנים, דבר שהפך מקובל בעקבות תקופת הקורונה. כל אירוע שבו עד 150 איש נחשב לאירוע קטן ועם כמות מוזמנים כזו את לא חייבת לחפש רק אולם אירועים בשרון, את יכולה גם לבחור מסעדה לאירועים, מועדון שיכול להתאים לאירוע, או מגוון מקומות נוספים לאירוע בנתניה והסביבה.

בכל מקרה, כאשר את מחפשת מקומות לאירועים קטנים בשרון הכלי השימושי ביותר בעבורך לחיפוש הוא ללא ספק האינטרנט. חיפוש מהיר יוביל אותך לעשרות מקומות מומלצים לאירוע, ועוד לא מעט פורטלים שמרכזים עבורך את המבחר שהם סיננו בדיוק בהתאם לדרישות החיפוש שלך אחר אולמות אירועים בנתניה או בכל אזור אחר, בשרון ובכלל.

אחרי שמצאת מספר אופציות שנראות לך טובות, זכרי שעליך להתמקד ולהמשיך! לא להיכנס למערבולת המפתה של ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. הכוח שלך מוגבל וצריך לשמר כל טיפה של אנרגיה לעוד מיליון משימות שמוטלות עליך.

 

התנהלות יעילה מול אולמות האירועים

כדי לקצר תהליכים את לא צריכה לפנות לכל אחד מאולמות האירועים שמצאת בשיחת טלפון אישית. את יכולה לשלוח בקשה להצעת מחיר דרך כתובת המייל שמופיע באתר של האולם, כך תוכלי לקבל הצעת מחיר ממספר אולמות אירועים במקביל, בלי לבזבז זמן ואנרגיה מרובים. ברגע שתשלחי לנציגי המכירות באולמות האירועים את הבקשה להצעת מחיר – הם מיד יתקשרו אליך ויתחילו בשיחת שיווק ומכירה. זה בעצם יותר מסתם שיחה תמימה, מתחיל פה תהליך אגרסיבי שמטרתו העיקרית זה לקבוע איתך פגישה באולם. 

יש לא מעט אולמות אירועים בנתניה, אבל רק הבודדים שהצליחו לשדל אותך לקביעת פגישה באולם יזכו לעבור לשלב הבא בדרך לסגירת האירוע וקביעת אולם האירועים שבו הוא יערך. אם תרצי להימנע ממתקפת שיחות טלפון של אנשי מכירות ממולחים, עליך לציין כבר בשליחת המייל שאת מבקשת ליצור איתך קשר רק באמצעות המייל. אחרי הכל את אישה עובדת ולמרות שאת וונדר וומן אמיתית, אין לך את הפנאי לניהול שיחה בשלב זה.

 

מתקדמים שלב לכיוון הסגירה

אז מה עושים תכלס כדי לסגור את העניין הזה בצורה טובה, מהירה ונטולת כאבי ראש?

לאחר שקיבלת לכתובת המייל שלך הצעות מחיר מכמה אולמות אירועים באזור שמתאים לך, השווי בין הצעות המחיר וצמצמי את מספר אולמות האירועים לשלוש אופציות שנראות לך מועדפות. לכל אולם אירועים יש יתרונות וחסרונות, ולכל ילדה בת 12 יש חלומות שונים ולעתים גם משונים. כשאת עושה את הסינון עליך לבחור שאת לא סתם בוחרת אולם אירועים בנתניה ברמה התיאורטית, את מחפשת מקום בו תוכלי לקיים את האירוע המשפחתי שלך! ויש פה גם ילדה בת 12 שצריכה להיות מבסוטית מבחירת המקום לאירוע.

לאחר שנשארו בידך 3 אופציות מועדפות את יכולה כבר לקבוע פגישה עם איש המכירות של אולם האירועים, ואם את רוצה להיות ממש יעילה – תבקשי מהם לקבוע את הפגישה כבר לטעימות של התפריט, כך תחסכי פגישה עתידית נוספת וגם תהפכי את הפגישה לבילוי נחמד שבמקום להיות מטלה מעיקה יוכל לשמש לך כשבירת שיגרה מועילה.

 

איך מחליטים עם מי לסגור?

הדבר החשוב ביותר שעליך לוודא בפגישה עם איש המכירות באולם, זה שהם אחראים לטפל בכל פרטי ההפקה של האירוע! כיום כל אולם אירועים איכותי, בטח במקום כמו נתניה, מציע שירות כולל שמאפשר לך התעסקות מינימאלית עם הפקת האירוע עצמו. 

כל אולם אירועים בנתניה יציע לבצע עבורך את הדפסת ושליחת ההזמנות לאורחים (לאחר שתספקי להם את רשימת הכתובות למשלוח כמובן), פתרון חניה מסודר, עיצוב השולחנות וקבלת הפנים, וכל פרט אחר שנוגע בתפעול והצלחת האירוע. 

הדברים שבאחריותך לאירוע

לרוב, הדברים שבהם יהיה עליך לטפל זה רק הבגדים החדשים של בני המשפחה לאירוע ואולי גם הכנת מצגת או נאום/ברכה שאותם תרצי להביא בפני האורחים באירוע. את הפרטים שדורשים מאמץ ותכנון מורכב – צוות האולם יבצע עבורך, את רק צריכה לדעת את זה ולוודא שזה מובן לכל הנוגעים בדבר. 

מעבר לזה שחשוב לבחור מקום שיודע לבצע את הדברים ולא רק לפזר מילים והבטחות באוויר, לגבי כל פרט שנאמר מצידך או מצידם עליך לוודא שזה לא כרוך בתוספת מחיר על מה שהוצע לך בתחילת המפגש. את לא רוצה לגלות הפתעות לא נעימות אחרי שכבר נתת להם כסף על החשבון כדי לשריין את תאריך האירוע ביומן.

5/5
שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב print
הדפס
שיתוף ב email
אימיל
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

תגובות