המלצה חמה על חנות רהיטים – העוגן – מחסני היבואן

חנות רהיטים מומלצת במיוחד בכפר סבא – העוגן – מחסנים לוגיסטיים היושבים בדרך אפולוניה כפר סבא

העוגן – רהיטים מעבר ליבשת

מחסני העוגן הינה חברת בת אשר פעלה בסין בעשור האחרון. חברתנו עסקה בשיווק סחורות בתוך סין על ידי סוללה של עובדים/ סוכנים/ משלוחים ומפעל אחד

עד לא מזמן החברה עסקה במכירת רהיטים ליבואנים בארץ. כיום, נכנסו לשוק תוך מכירת מוצרים במינימום מחיר ובמקסימום  איכות..

כל מוצר/ הזמנה שמגיעה לארץ עוברת בקרת איכות קפדנית עוד לפני עלייתו למכולה על ידי צוות העובדים. בצוות העובדים נמנים גם סינים וגם ישראלים, מה שיוצר סנכרון מקסימלי בין החברה והמפעל בסין לבין החברה המתפקדת בארץ, כך שמבחינת איכות.. תוכלו לישון בשקט!

מה לגבי המחיר? 

“מחירי מחסני העוגן הינם מחירים שוברי שוק. האג’נדה שלנו היא בלספק מוצרי ברמה הכי גבוהה במחיר הכי נמוך שיכול להיות. איך זה עובד? פשוט מאוד, מחסני העוגן הינה נקודה לוגיסטית בארץ אשר מעסיקה מספר מינימלי של עובדים תוך עבודה עם שליחים עצמאיים. המחיר הופך לסופר מינימלי (אין הוצאות על שכירות גבוהה בלב עיר, מספר גדול של נציגים וכל מה ששוק החנויות הארצי מכניס לכם לתוך מחיר הפריט). אצלנו העבודה ממוחשבת, מסונכרנת עם החברה והמפעל בסין ולרובה דיגיטלית! מה שאומר שמרגע הגעת הסחורה לארץ לא מתווספת שום הוצאה אחרת על הסחורה למעט השילוח ללקוח!
פשוט מאוד, מהיבואן ללקוח, בלי העברת ידיים!​

“חברתנו, חברה אשר דוגלת במקסימום איכות מוצר ובמינימום מחיר ללקוח, אשר מעבירה בקרת איכות אישית על מוצריה עוד בטרם נשלחו ורוצה לפרוץ את חומת המחירים הגבוהים בשוק נחתה בשלום! ולכם, לקוחותינו המובחרים נשאר רק להסתכל, להתפאר, לצחוק ולקנות!”.

הכתובת לאתר החנות – Www.ogenonline.co.il

בעלי החנות עשו מחווה השבוע ותרמו למשפחה חד הורית שולחן גרניט פורצלן איטלקי פלוס 4 כיסאות קטיפה. יישר כח !

 

 

תגובות