טורניר כדורגל לזכר הילד עמית מזרחיל

ביום רביעי השבוע התקיים טורניר חנוכה לזכרו של עמית מזרחיל שאורגן על ידי מועדון כדורגל הפועל כפר סבא. במשחק השתתפו ילדי מכבי הרצליה, ירמיהו חולון וקבוצות טרום א’ ראשונה ושנייה של כפר סבא, הקבוצות בהן שיחק עמית

הטורניר לזכרו של עמית ז”ל פורסם גם בקבוצת כפר סבא שלנו

עמית מזרחיל נפטר לפני קצת יותר מחצי שנה לאחר מאבק במחלת הסרטן כשבועיים לאחר שחגג את יום הולדתו העשירי

בטורניר הוענקו על ידי משפחת מזרחיל גביעים לקבוצות, מדליות וכן כובעים עם תמונתו של עמית לכל המשתתפים. בין השופטים היה השופט הבינלאומי, ידיד המשפחה יגאל פריד, שנרתם לנושא.

יו”ר הפועל כפר סבא, עידן שום, אמר בטקס הענקת המדליות: “אנחנו מרגישים חלק בלתי נפרד מההנצחה של עמית. במועדון שלנו אנחנו קודם רוצים שתהיו ילדים טובים ובני אדם.”

אביו של עמית, אורן מזרחיל, סיפר עליו: ” מעל לכל עמית היה גיבור, הוא היה גיבור כי לא היו לו כוחות על. הוא היה בסך הכל ילד, עם חששות של ילד, וגם פחדים של ילד, והוא עמד בפני מצבים הכי קשים שאפשר ושאי אפשר לדמיין עבור ילד, והוא פחד, אפילו פחד מאוד, אבל הוא התגבר, והוא עשה את הכל באומץ בלתי רגיל…. ואנחנו רוצים לבקש מכם, אלו שהכירו אותו, שלא תשכחו אותו, ומקווים שתיקחו איתכם לחיים חלק מהערכים שעמית הביא איתו: את השמחה, את הצחוק, את הדבקות במטרה ושלא מוותרים בקלות, את החברות, ואת ההבנה שהגבורה האמיתית היא להתגבר על קשיים למרות הפחדים והחששות”.

חבריו לקבוצה של עמית הצטלמו עם הכובעים וכמחווה לחברם לשעבר לקבוצה, סימנו  באצבעותיהם  את המספר 2, שהיה המספר של עמית (בתמונה).

מעבר לטורניר, בימים האחרונים העלתה המשפחה אתר להנצחתו של עמית בו הם משתפים בחומר רב אודות עמית. כתובת האתר

תגובות