יום המשפחה : פסטיבל במדרחוב ירושלים בכפר סבא, פעילות במרכז ספורט ובמרכזים הקהילתיים, סדנאות יצירה ועוד

יום המשפחה, שחל השנה ב 1.2, יצוין בכפר סבא במגוון רב של אירועים שונים שיחולו לאורכו של חודש פברואר, במטרה להציע לתושבי העיר מגוון אירועים שיתאימו לקהלים השונים בקרב תושבי העיר. האירועים יתקיימו ברחבי העיר – במדרחוב ירושלים, במרכזים הקהילתיים, במרכז הספורט ויכללו גם הרצאות, סדנאות ועוד. כל אלו יקרו בעיר ויתקיימו לפי הנחיות משרד הבריאות.

היום יותר מתמיד, כשכולם מתמודדים עם נגיף הקורונה במדינה וזקוקים למרחב הציבורי, לאוויר לנשימה, עיריית כפר סבא מציעה לתושביה פעילויות משותפות המיועדות לכל המשפחה במרכזים החברתיים בעיר.

*רשימת האירועים:*

*האירוע המרכזיפסטיבל יום המשפחה* – יתקיים ביום רביעי 2/2/22 בין השעות 16:30 – 19:00 במדרחוב ירושלים. בתוכנית : עמדת צילום מדליקה, שירי משפחה שיקשטו את המדרחוב, חוויית קצב אורבנית עם אוזניות ועוד. ללא עלות

*הרצאה לרגל יום המשפחה – אתגרים בהורות במשפחות להט”ביות* -על הורות פסיכולוגית והורות ביולוגית וההתמקמות ביניהם, הקשר עם משפחת המוצא, יצירת אוירה משפחתית מיטיבה ועוד. יום שלישי, 08/02/22 בין השעות 20:30-22:00, בזום ללא עלות – בהרשמה מראש באתר העירייה.

מרכז ספורט רמז מזמין אתכם ב -01/02/2022 *להתעמלות להורים וילדות/וילדים גן* חובה עם נופר טפר –בשעה 17:00

מרכז קהילה ונוער עציון מזמין אתכם ל*פעילות יצירה ברוח יום המשפחה* ביום שלישי 01/02/2022 בשעה 16:30 – מתאים לגילאי 4 – 10

מרכז גימלאים – אלי כהן מזמין אתכם ל*סדנת ציור על קנבס “בעקבות משפחת הצבעים”* במרכז בין השעות 18:00-16:00 ול*סדנת יצירה באומנות בהשראת האומנית “קוסאמה”* בין השעות 18:30-16:30 ובתאריך 14/02/2022 מזמין המרכז ל*סדנת הכנת פעמוני רוח* מצמח הבמבוק בשעה 16:30.

כל האטרקציות לגיבוש משפחתי מהנה ולרווחת כולם.

(*ייתכנו שינויים במועדים, יש לעקוב אחרי הפרסומים).

*ראש העיר, רפי סער:* “למרות הקורונה, יצרנו תוכנית מגוונת ועשירה מאוד של פעילויות לכבוד היום החשוב והשמח. כי אין כמו משפחה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להתעדכן באירועים באתר העירייה ובפייסבוק העירוני ולהצטרף לפעילויות המהנות. יחד עם זאת, אני פונה אליכם להקפיד על כלל הנחיות משרד הבריאות. הקורונה לא תעצור את השמחה הכפר-סבאית ואת ההוואי המשפחתי של תושבי העיר. בחודש הבא מתוכננים אירועים נוספים, בתקווה שגל הקורונה הנוכחי ימוגר וכולם יוכלו לקחת חלק בהם”.

רוצים לדעת עוד ?
כל הפרטים באתר העירוני https://www.kfar-saba.muni.il/events/

תגובות