יש לכם רעיון יצירתי לשמירה על הסביבה? עיריית כפר סבא מעמידה 112,000 ₪ למיזמים סביבתיים

עיריית כפר סבא באמצעות אגף הקיימות והחדשנות ובשיתוף המשרד להגנת הסביבה מזמינים את תושבי העיר להגיש מועמדות לקול קורא בנושא פעילות שיפור איכות החיים והמרחב הציבורי. התקציב, על סך 112,000 ₪, מיועד לקבוצות תושבים הפועלות לפחות שנתיים ברשות ומוכרות לעיריית כפר סבא. בתום התהליך ייבחרו ארבע קבוצות לביצוע תכניות לשיפור איכות החיים והסביבה, כשכל קבוצה תקבל 28,000 ₪ מימון ממשרד הגנת הסביבה ועיריית כפר סבא למימוש תכניתה.

התמיכה במסגרת הקול הקורא הנ”ל תינתן רק עבור פעילות/פרויקט בנושא קבלת התמיכה, שטרם החל בביצועם בעת פרסום קול קורא זה. על היוזמה המוגשת להיות יוזמה חדשה שלא נתמכה בעבר. ניתן לקבל תמיכה עבור פעילות חדשה שקשורה ו/או מהווה המשך לפעילות שהחלה לפני כן.

על הקבוצה מצופה לפעול באופן עצמאי לקידום הפרויקט: בתכנונו, באיתור ספקים מתאימים, קבלת הצעות מחיר וכל אשר יידרש, כל זאת בתאום ובליווי גורמי העיריה הרלוונטיים. על פעילות הקבוצות לכלול היבט פיזי תשתיתי והיבט קהילתי חברתי, ולציין בפעילויות ההסברה והפרסום של הפרויקטים שיזכו לתמיכה, כי הפרויקט נעשה בסיוע העירייה והמשרד להגנת הסביבה.
ניתן להגיש מועמדות עד תאריך 15.3.22. לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות: https://www.kfar-saba.muni.il/

רפי סער ראש עיריית כפר סבא: “כל יום מחדש אני מתגאה בעיר המדהימה שלנו שמקדמת מעורבות תושבים ומאפשרת להם לקחת חלק משמעותי בתכנון המרחב הציבורי בו הם מנהלים את מרכז חייהם. כפר סבא היא לא רק העיר המובילה בשרון, היא גם עיר שמובילה בתחומי החדשנות והיזמות, תוך שיתוף תושביה ובקידום מעורבותם בענייני העיר. אני שמח להזמין אתכם, תושבי העיר האיכותיים והאכפתיים שלנו, לקחת חלק בשיפור פני העיר ולהציע מיזמים חדשניים שישפרו את חזות העיר וינעימו את הסביבה העירונית של תושבינו. אם יש קהילה שתסכים עם הקביעה שלנראות העירונית ערך עליון, הרי זו הקהילה הכפר סבאית שלנו”.

מחזיק תיק הקיימות והחדשנות עילאי הרסגור-הנדין: “כפר סבא ממשיכה לפרוץ דרך בתחומי הסביבה והקיימות, לחתור לחדשנות בהתנהלות העירונית, לעודד עסקים להצליח באמצעות אימוץ עקרונות אלה וליצור שיתופי פעולה בארץ ובחו”ל. לאחר עבודת הכנה מקצועית ויסודית באגף הקיימות והחדשנות, אנחנו מכריזים היום על מהלך מדהים ומתרגשים לקראת קבלת ההצעות ויישומן”.

תגובות

תגובות