תחנות רכבת סוקולוב ורעננה דרום נסגרו. ראש עיריית כפ”ס, רפי סער “התנהלות שערורייתית”

התחנות נסגרו וראש העירייה רפי סער יצא בביקורת חריפה “ההתנהלות השערורייתית של רכבת ישראל שלא טרחה אפילו להודיע מראש ובאופן מסודר לתושבים המשתמשים בשירותי הרכבת על ההשבתה הצפויה החל מהיום, היא שיא חדש בניתוק. חלק מהתושבים שמעו על כך אבל חלקם נאלצו לשמוע על הסגירה הפתאומית באותו הבוקר, ולהיבדל בכך שיאחרו לעיסוקיהם.

זו לא הפעם הראשונה שבה רכבת ישראל פועלת בחטף ללא עדכון התושבים וללא שיתוף עם הרשויות. הודעה בכריזה כדרך אגב מהווה פגיעה אנושה בשגרת החיים של תושבים רבים. זו שערורייה – במידה ורכבת ישראל הייתה מנהלת באופן ראוי, והיו מודיעים לנו מראש, כפי שראוי במקרים כאלה, ולא נותנים לנו לגלות בדרכים עקיפות, הדברים היו נראים אחרת.

תחנת רכבת נורדאו

ההנחתה של הבשורה הזו ע”י הנהלת הרכבת היא חוצפה ויריקה בפרצופם של הנוסעים. בכוונתי לפנות לשרת התחבורה ח״כ מרב מיכאלי תפתור את המחדל הזה. כולי תקווה ששרת התחבורה תטפל באופן יסודי בהתנהלות זו. לא יכול להיות שרכבת ישראל, חברה ממשלתית, תרשה לעצמה לפעול בצורה כה בזויה ובלתי מקצועית כלפי משתמשי הדרך״.

רכבת ישראל “במהלך ביצוע עבודות תשתית מתוכננות בתחנות כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב, התגלה צורך בחיזוק מספר מוקדים הנדסיים ברציפי התחנות. הדבר מצריך שינויים בתנועת הרכבות באזור השרון, עקב מעבר להפעלת תנועת הרכבות על מסילה בודדת במקום שתיים, זאת עד לסיום עבודות החיזוק אשר תחלנה בשבועות הקרובים. בשל כך, יחולו החל מיום רביעי, 26.1.22 ועד להודעה חדשה, שינויים בתנועת הרכבות באזור”. 

מאת: אירית מרק

תגובות

תגובות