לפני אישור התכנית בוועדה המקומית: 150 תושבי כיסופים בכפ”ס קיבלו מידע בזום על עתיד השכונה

ראש העיר רפי סער במפגש שיתוף ציבור מקוון בנושא התחדשות מתחם כיסופים

הצטרפו אלינו לקבוצה המובילה בעיר – כפר סבא שלנו- לחצו כאן

כחלק מהליכי הפיתוח של התחדשות ושדרוג שכונת כיסופים, קיימו הערב (יום ג) מינהל הנדסה והמנהלת להתחדשות העירונית, מפגש שיתוף ציבור מקוון במעמד ראש העיר רפי סער יחד עם אנשי המקצוע של עיריית כפר סבא, יזמי התכנית וצוות התכנון שנבחרו על ידי דיירי המתחם, להצגת תכנית ההתחדשות העירונית (פינוי בינוי) במתחם כיסופים לתושבי השכונה.

במפגש קיבלו התושבים את כל המידע על תוכניות הפיתוח, מוסדות הציבור, כבישים, תחבורה, ועוד וזכו לתשובות לשאלותיהם והזדמנות להתייחס בשיח פתוח לתכנון המוצע בטרם יאושר בוועדה המקומית.

במפגש המקוון השתתפו כ-150 תושבי שכונת כיסופים. תנופת ההתחדשות העירונית נעשית תוך דיאלוג מתמיד עם תושבי העיר ועם נציגויות דיירים, מתוך אמונה כי שירות מיטבי יכול להינתן רק באמצעות שיתוף מלא של הציבור ותוך הקשבה לשטח.

ראש העיר רפי סער: “במסגרת תנופת ההתחדשות העירונית דואגת העירייה לספק לתושבי העיר בינוי נכון ומדויק תוך איזון בין צרכיהם ורצונותיהם לבין הצרכים הציבוריים והסביבתיים. כדי להבטיח שיתבצע כאן תהליך מקצועי, מובן ושקוף, אנחנו מתחייבים לשמוע את כלל הדעות, לדון בהן ולקחת אותן בחשבון, ומחויבים לקדם את כל מיזמי ההתחדשות העירונית תוך ליווי והקשבה לתושבים מתוך ראייה רב מערכתית לחידוש מרקמי השכונות הוותיקות, לצד חיזוק איכות החיים ושמירת אופייה של כפר סבא כעיר ירוקה וקהילתית”.

תגובות

תגובות