הפרלמנט של פרידלנד / מאת יואב חביב

כשאתה מקבל בשורות לא מרנינות… בלשון המעטה…מהמנתחים והמשקמים. כשאתה חש שהשיקום חפץ להתקדם בצעד תימני… קרי צעד קדימה ושניים לאחור. יש לך שתי אופציות… אחת : לשקוע. לשבת לבד בחושך במעונות הגיל… לקונן ולהפיק יצירות נהי. אז ברור לכם שבחרתי באופציה המעצימה ביותר. ההיפך הוא הנכון. צא. תחיה. תבלה. תהנה. תמצה את החיים עד תום… אתה לא תיתן לשום עצב סורר שניפגע בהחלפת הכתף וגם אם הנזק הוא בלתי הפיך. קטן עליי… בעיקר בגין העובדה שאני מוקף בחברות וחברים המאמינים כמוני בחברות כערך העליון.

 

ריקי ואבנר ביטון הבעלים של המותג פרידלנד ויוסי סדבון נשיא הפרלמנט שלנו. נמנים על המעגל הזה. זכיתי. נכון אתם זוכרים נכון. כתבתי על כך בעבר. הפרלמנט של פרידלנד. כל מילה נוספת מיותרת. אגב תישאלו את יוסי שהוא ניצב בדימוס ועו”ד מצליח…גם הוא יגיד… פירסט פריורטי לתואר הנשגב ביותר. נשיא הפרלמנט של פרידלנד. וכך מצאתי עצמי עם חבריי לפרלמנט ברחבה הקסומה של פינת החמד בשיכון וותיקים החנות המיוחדת הזו… ממוקמת כבר שנים… וזקניי המושבה ייזכרו… במקום שהייתה המכולת המיתולוגית. וזאת לאחר דור שלם במיקום הצמוד לסטיקיית הכפר האגדית. ובמה עסקינן : סדנת יין של יקביי רמת הגולן. כל צוות ההדרכה של היקב נטש את גן העדן בצפון והדרים עד אלינו למושבה היישר לטיפול אישי לחברות וחבריי הפרלמנט. כאמור…

 

המארחים ריקי ואבנר כשחלק אינטגרלי מהמשפחה הריי הם דניאלה ורונן המדהימים. לא פחות משישה סוגיי יינות של יקביי רמת הגולן ” נאלצנו ” ללגום.. ולא נודע כי בא אל קירבנו. צוות ההדרכה של היקב הגדיל לעשות עת הכין שלושה מארזים היישר מרמת הגולן. שלושה זוכים מחבריי הפרלמנט נשאו עימם רכוש רב לביתם… כשעל ההגרלה מפקח אישית נשיא הפרלמנט עו”ד יוסי סדבון. המהדרין שביינכם יודעים גם יודעים : יין משובח נטול בשר איכותי כמוהו ככנר בלי כינור.

 

וכאן נכנסת לתמונה חבורת צ’ימצ’ה הדרום אמריקאית. וצ’ימצ’ה מאיין. כשלבעלים קוראים צ’ימי ולרוטב הנודע של הדרום אמריקאים….. צ’ימיצ’ורי והריי לכם שם מקורי ומתבקש : צ’ימצ’ה. עזבו את השם… הבשר חבר’ה הבשר. אעצור כאן בכדיי לא ” להתעלל ” בכם. רק אוסיף ואומר שהבשר טופל כבר מבוקרו של היום בואך הערב עת התייצבנו למול אבנר מפקד האירוע. הפקה לעילא ולעילא. אך פטור ללא כלום יוק. אז כן על השולחנות הונחו אחר כבוד בזה אחר זה…

 

אמפנדוס בשר. צ’וריצ’וס. קבב מהול בטחינה ונתחיי בשר היישר מהגריל הדרום אמריקאי… כמו שרק הם יודעים לטפל בבשר : סינטה. פיקניה. אנטרקוט. פילה. ומכאן אבד זיכרוני. חברים טובים נשאוני חזרה למעונות הגיל. תודה ענקית לצוות ההדרכה של יקב רמת הגולן. לתותחים של פרידלנד הריי הם : ריקי. אבנר. דניאלה. רונן. נתראה בהפקה הבאה. ולכן ולכם חברות וחברים שלי… זכרו תמיד. רק אהבת חינם תנצח. שלכן ושלכם יואב.

תגובות

תגובות