שנהב אופיר נבחרה למנהלת מחלקת גיל הרך (לידה עד שלש) החדשה בעירייה

כחלק ממדיניות ההשקעה בקידום תחום החינוך והחינוך לגיל הרך בפרט, נפתחה לאחרונה באגף החינוך בעיריית כפר סבא, מחלקה חדשה לנושא הגיל הרך (מלידה עד שלש). לתפקיד מנהלת המחלקה החדשה, נבחרה תושבת העיר הגב’ שנהב אופיר, לאחר שנמצאה כמתאימה ביותר במכרז העירוני ע”י ועדת המכרזים.

בשנים האחרונות עלתה המודעות בעולם ובישראל בפרט לכך שהשקעה בילדים בגילאים אלה מסייעת לפיתוח רגשי, משפרת ביצועים ומצמצמת פערים בטווח הארוך; מחקרים מעידים כי הגילאים הקריטיים להתפתחות מוחית הינם בטווח בגילאים שבין לידה עד שלש, במהלכם מתפתחים ומתהווים הכישורים הקוגניטיביים, החברתיים והרגשיים האנושיים. נוכח כל זאת, בחרה עיריית כפר סבא להרחיב השנה את אגף החינוך ולמנות אשת מקצוע לתחום הנ”ל.

לאופיר ניסיון של כתריסר שנים בניהול גני ילדים, מעונות וצהרונים, היא בוגרת תואר ראשון לחינוך יצירתי במסגרת תכנית מצוינות של משרד החינוך, סמינר הקיבוצים בהתמחות בהוראה לגיל הרך ועבור כתות א-ב בשילוב אומנויות: דרמה, תנועה, אמנות, מוזיקה ותיאטרון, והיא משמשת כיום כמרצה בקורס להכשרת גננות בגנים פרטיים במכללת לוינסקי.

לאורך חייה המקצועיים, עסקה בניהול והדרכת צוותים של עשרות מטפלות וגננות, הייתה אחראית על חינוך ויצירת הפעלות לילדים רבים תוך שהיא אמונה על הקשר עם הוריהם. במסגרת תפקידה האחרון כמנהלת מעון ילדים משנת 2017, התמקדה בפיתוח מקצועי של העובדים, תפעול שוטף של הגן וניהלה את תקציבו. לפני כן, בין השנים 2015- 2017 שימשה אופיר כרכזת צהרונים, האחראית על כ-50 צהרונים ובהם כ- 100 נשות צוות, בהיבט גיוס וניהול המשאב האנושי ניהול משאבי עובדות והיתה אמונה על פיתוח הדרכות, השתלמויות וימי עיון. בין 2012- 2014 שימשה כמנהלת פרויקטים חינוכיים “יוצרים חינוך” תוך ריכוז אדמיניסטרטיבי של הגן.

ראש העיר רפי סער: “אני מברך את שנהב אופיר על היבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת הגיל הרך החדשה בעירייה, תחום שהמודעות אליו נמצאת בעליה משמעותית בשנים האחרונות. אנו מכירים בכפר סבא בצורך בהגדלת המשאבים החינוכיים לגילאים הקריטיים הללו בכדי למקסם את הפוטנציאל האנושי והתועלות הכלכליות הנלוות לו בטווח הארוך. בשם עובדי העירייה כולם ותושבי העיר, אני מאחל לשנהב המון בהצלחה בתפקידה החדש”.

שנהב אופיר

מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא: “שנהב מביאה עמה ניסיון מקצועי עתיר שנים. בהצלחה רבה לשנהב, שתוביל את תחום החינוך הגיל הרך בכפר סבא להישגים חדשים. שנהב מצטרפת לצוות הפועל במסירות ומתוך תחושת שליחות אמיתית, בהתאם למדיניות אותה אנו מובילים, המעמידה את חינוך ילדות וילדי העיר בראש סדר העדיפות העירוני”.

מנהלת מחלקת הגיל הרך (לידה עד שלש), שנהב אופיר: “תחום החינוך תמיד בער בנפשי. אני מודה לוועדת המכרזים ולראש העיר רפי סער על הבעת האמון בי ומתחייבת לבצע את תפקידי מתוך אהבה אדירה ומקצועיות״.

תגובות