מפקד תחנת משטרה חדש בכפר סבא: סנ”צ יורם כהן תושב העיר

המשטרה ערכה היום טקס החלפת מפקד תחנת משטרת כפר סבא

היום נערך טקס חילופי מפקדי תחנת משטרת כפר סבא. הטקס נערך במעמד מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, סגן מפקד מחוז מרכז – תת ניצב דוד פילו, מפקד מרחב שרון שרון – תנ”צ נתי גור, סגל פיקוד המחוז והמרחב , ראשי עיריות כפר סבא, רעננה והוד השרון.

המפקד הנכנס, סנ”צ יורם כהן, בן 44, נשוי ואב לתאומים בני 17.5 , מתגורר בכפר סבא ומשרת במשטרה מזה כ 24 שנים. בתפקידו האחרון היה מפקד תחנת טירה.

להלן הדברים שנישאו בטקס:

מדברי מפקד מרחב שרון – תנ”צ נתי גור “תחנת כפר סבא היא אחת התחנות המאתגרות והמורכבות, בגזרתה נמצאות הערים כפר סבא, רעננה, הוד השרון וכן מספר יישובים קטנים. היא נמצאת בסמיכות לקו התפר, אתגר שהיה תמיד מאד משמעותי ועל אחת כמה וכמה מיום 7.10. לצד איום מרכזי זה נדרשת התחנה לשירותי משטרה קלאסית…באתגרים הרבים שעומדים בתחנת כפר סבא עלינו להמשיך ולהעמיק את שיתופי הפעולה על מנת שנבטיח מענה מיטבי לתושבים”.

אל מפקד התחנה היוצא, נצ”מ שרון מנור, אמר הממ”ר: התחנה בפיקודך הביאה הישגים רבים וטובים. יצרתם אתה ואנשיך שגרה חזקה ניהלתם מלחמה בפשיעה לצד שגרה מאד עמוסה.

מפקד המרחב ברך את מפקד התחנה הנכנס סנ”צ יורם כהן: “אתם בעצם חוזר הביתה…אין לי ספק שנבחרת לתפקיד בזכות כישוריך הרבים ובזכות המקצועיות והענווה וחכמת החיים שצברת”.

מדברי מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון: “התחנה החולשת על מספר רשויות מוניציפליות ואחראית לביטחונם של כ 300 אלף תושבים. המאבק על איכות החיים של התושבים ועל ביטחונם מהווה מטרת על של התחנה. הפשיעה החמורה שמנסה בתקופה האחרונה להרים ראש בעיר ובכלל בערים זוכה לטיפול בלתי מתפשר של התחנה, של המרחב ושל המחוז.

על מפקד התחנה היוצא, נצ”מ שרון מנור אמר הממ”ז: “פיקדת על התחנה המורכבת והמאתגרת הזאת כמעט 4 שנים. בתקופה זו הראית מהי משמעותה האמיתית של מימוש אחריות”.

על מפקד התחנה הנכנס, סנ”צ יורם כהן אמר הממ”ז: אני מכיר אותך שנים רבות מתפקידיך הקודמים ואת היכולות המקצועיות והמנהיגותיות שבך. אני סומך עליך שתשכיל לנווט את התחנה החשובה הזאת ותוביל אותה לעבר הישגים נוספים”.

 

תגובות

תגובות