כולם אוהבים מבצעים. כולנו אוהבות הטבות.. מבצעים נועדו לעודד רכישות. חגים לדוגמא הם הזדמנות מצויינת להציע מבצעים לקידום מכירות. כספק, אתה לא בהכרח מפסיד אלה מרוויח תנועה של לקוחות, והגדלת מחזור מכירות.
מבחינת הלקוח, החלטת רכישה תתקבל אם הוא מרגיש שהוא מרוויח משהו או לחלופין לא רוצה להפסיד. (ולכן, מבצעים חייבים להיות תחומי זמן-בתוקף עד__).
עסק שמציע מבצעים באופן קבוע למעשה מעודד את הלקוחות לרכוש, יוצר נאמנות אצל הלקוחות, ציפייה ומזמין את הלקוחות לחזור שוב אל העסק כדי ולהרוויח את המבצע הבא. רוב הלקוחות יירכשו גם פריטים שאינם במבצע.
אז איך עושים את זה??
מפזרים שילוט עם מבצעים שונים והטבות בחללים שונים בעסק לצד מוצרים הנמכרים במחיר רגיל.
הנה מספר דוגמאות:
sale מילה שכולם אוהבים לראות, המילה כבר יוצרת ציפיה ומזמינה את הלקוחות להיכנס.
1+1 מציעים מוצר במחיר רגיל או במחיר גבוה יותר כאשר השני ניתן במתנה.
3 יחידות ב 100 מגדילים את כמות המוצרים הנמכרים בהנחה לא גדולה.
השני ב 60% הנחה. פריט ראשון נמכר במחיר רגיל או גבוה יותר המגלם חלק מההטבה. עדיין כבעל עסק, אתה מגדיל את כמות הפריטים הנמכרים.
בקנייה מעל 200 קבל x ב 10 שח. אתה מעודד את הלקוחות לרכוש מוצרים בסכום מסוים. עליהם להגיע אל סכום מסוים הנקוב כדי לקבל מוצר דחף כהטבה.
מארז של מוצרים: אתה בוחר מאילו מוצרים המארז מורכב כאשר הרעיון לכלול מוצרים שנמכרים פחות לצד מוצרים עם ביקוש גבוה.
*לא לשכוח לארוז יפה – לאריזה יש תפקיד חשוב במכירה.
גם נותני שרותים יכולים להציע מבצים וחבילות של השרות שלהם. פרקו את השרות שלכם למספר גורמים.
לדוגמא: כיועצת שיווק אוכל למכור סדרה של שני מפגשים והשלישי ב 50%.
5 מפגשים +1 מתנה.
בכל המקרים הנל נבליט את ההטבה עצמה. דוגמא: 50%בגדול על הפריט השני בכתב קטן יותר.
ברכישת חבילת שיווק קבלו הדרכת פייסבוק ב300 שח ועוד.
אוהבים? מוזמנים לשתף לבעלי עסקים נוספים שירוויחו מהאמר.